joi, 22 septembrie 2011

Hai sa ne despartim pentru un timp!

Buna!
Iti scriu pentru ca deja iti simt lipsa. Imi e mai dor decat am crezut vreodata. Mi-e dor. si ma doare.....tare. Nu stiu exact ce sa iti spun,mai ales intr-o situatie dinasta. ne-am despartit cam brusc si e ciudat . dar poate mai bine asa decat sa mai fi intins coarda ca nu se stia cat tine.Nu vreau sa imi mai pun gandurile in ordine. nu mai vreau decat sa treaca perioada asta sa pot sa ajung iar la tine. si cred ca desi acum doare, o sa fie bine. abia astept sa ne intalnim. esti mai rau ca un drog. as fi preferat sa fiu addicted to heroine than to ye. Mi-e dor de tine cu toate ale tale. cu bune, cu rele...si chiar daca e asa putin timp imi dau seama ca nu as putea niciodata sa ma despart de tine pentru totdeauna. e un monstrulet inauntru meu care ma mananca cu fiecare zi care trece. sper sa rezist un an.
nu stiu exact ce sa iti spun decat ca in unele momente ma simt pierduta fara tine. si as vrea sa pot fi iar acolo..nu stiu exact unde e acolo dar important e ca as vrea sa fiu cu tine. e gol fara tine. da, e.!nu`mi gasesc locul inca....da poate nici nu trebuie. e ciudat pentru ca o buna perioada de timp ai fost cu mine in fiecare secunda si acum ai disparut dintr-o data. de fapt am disparut:(.........nu cred ca ma invinuiesti, nici nu ar trebui. sti ca tot ce fac acum, fac ca sa ne fie bine. mi-e greu fara tine. trebuie sa scot toate astea afara pentru ca daca nu....n-am cum sa merg mai departe. e scurt acum. ca e seara da am vrut sa iti spun cate ceva. sunt bine. nu-ti fa griji. si sa nu ma uiti pentru ca eu ma gandesc la tine tot timpul.
Promit sa vin repede inapoi.
Te iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu