vineri, 4 decembrie 2009

nimic

e a sasea zi fara tine si mi-e frica sa ma gandesc cate mai urmeaza.cu fiecare zi care trece mi se face mai dor de tine si mi-e frica sa ma gandesc cat de dor o sa-mi fie in ultima.tot ce-mi ramane de facut e sa imi fie dor.in rest nu mai pot face nimic.mai scriu din cand in cand cate un blog de cacat pentru ca e mult mai bine decat sa stai sa vorbesti cu oamenii.ei nu inteleg.si e ok n-am nevoie de feedback.aseara am gasit un ceai...."sarut de ciocolata"....are gust bun dar nu se compara cu al tau.da ma multumesc si cu atat.seamana.....cu gustul pe care il aveai tu de fiecare data.mi-aduc aminte cum aveai tot timpul cate-un pic de ciocolata la tine.daca lipsea,ceva nu era in regula.daca mi se facea pofta de ciocolata nu mai fugeam la magazin fugeam direct la tine.....ma simt ......nu stiu cum....
ma duc sa mai beau niste ceai....
te iubesc......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu