luni, 8 februarie 2010

eu-tu-tu-eu2

s-a terminat cu sfarsitul....si probabil ca si daca ti-as fi spus despre el sau mai rau si daca l-ai fi vazut nimic nu s-ar fi schimbat..de fapt cu siguranta nimic nu s-ar fi schimbat..te-am iertat si mi-e mai bine:)...ceea ce e mult mai dureros si mi-am dat seama de lucrul asta traindu-ti sfarsitul e ca TU NU VEI PUTEA NICIODATA SA TE IERTI!!! si tocmai asta e finalul...stiu ca e ingrozitor si ca te intrebi de ce nu te-a trezit nimeni pana acum...poate ca nu a putut nimeni sa o faca deci nu e vina ta...si mi-e mila de tine..da de cate ori nu am spus despre tine : "e asa de rea ca iti inspira mila...si ma doare ca la finalul "spectacolului", tu vei fi cea care va intreba daca nu mai exista nici o alta solutie....si tot tu iti vei raspunde singura pentru ca eu n-as avea niciodata puterea sa o fac....
am rezistat sfarsitului tau privind totul din punctul tau de vedere si simtind ce simti tu...inauntru...nu stiu daca voi rezista la fel de bine privind totul si exterior....e ciudat cat poti tu sa stai in "cadere libera"....esti slaba si in acelasi timp exista o doza mica de putere acolo,dupa parerea mea...nu mai am ce sa spun!
ba da...uite,te rog ceva...pleaca de aici ca va fi din ce in ce mai rau!!!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu