duminică, 28 martie 2010

te-ai intors?

inaltime si lift.mi-e dor de tine.de ceva timp ma tot gandesc daca te-ai intors....habar n-am da am impresia ca sunt cu tine.tot timpul.sau tu esti cu mine,sau suntem amandoi...mi-e dor de tine...ascultam........iarta-ma....daca stiam....as vrea sa intind bratele.....sa.......da nu mai pot......daca stiai.....ce-ar fi fost daca stiai?sa sti ca peretii se fac mai mici.....n-ar fi trebuit sa se intample....si da s-a intamplat prea devreme.....mai tarziu-mai aproape? poate ca da sau poate ca mai departe...
nu stiu ce sa mai fac...adica am impresia ca oricum e degeaba....
usa s-ar fi deschis da eu sa intru....n-am cutezat....
iarta-ma
tot ce se petrecea acolo era rostit si puteam asculta....
ASCULTAM.......
iarta-ma...
mi-e dor de tine...
mai stai putin....sau mai bine zis nu mai pleca...
te rog..
e pentru tine..
te-ai obisnuit la inaltime cred...si azi m-ai dus...si am urcat prima treapta...ma iei cu tine?....da....vreau..daca e sa mai pleci...ia-ma cu tine......vreau...
CE AR FI FOST DACA?????
TE IUBESC

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu